samenwerken

Samen creëren? Dutch Outdoors richt zich op de actieve vrouw tussen de 30-50 jaar. 

Uit gendermarketingonderzoek blijkt dat 80% van de aankoopbeslissingen binnen huishoudens worden genomen door deze dames.

Willen jullie op een passende manier in contact komen met deze mooie doelgroep? Laten we eens koffiedrinken. Wij werken graag samen met mooie passende merken, waarmee wij originele samenwerkingen realiseren. 

inspiratie voor samenwerkingen

SNP - natuurreizen

"Janine Vermeulen is een creatieve en enthousiaste ondernemer. We kwamen met Janine in contact in de startfase van haar onderneming. Dutch Outdoors biedt sportieve outdoor trips voor vrouwen met een gemeenschappelijke interesse.

Haar eerste geheel zelf georganiseerde fietstrips waren een groot succes. Wij denken dat Janine met haar concept een groep dames kan bereiken die voor een traditionele touroperator lastig te vinden is. Een kritische en zeer zelfbewuste groep die wel interesse heeft om sportief met andere vrouwen op pad te gaan, maar niet via de traditionele kanalen boekt. En nog belangrijker, zij creëert de groep die van nature niet voor een groepsactiviteit kiest.

Janine straalt ondernemingslust uit, is creatief en weet heel goed wat deze groep wel en niet wil. Het concept women-only is wat ons betreft een bijzonder goed gekozen product dat ook naadloos bij Janine zelf past".

Marleen Raats - Marketing & Promotie

Samenwerken

"Janine is meester in het creëren van de ultieme setting en beleving. Elk detail klopt! Het is een gastvrouw pur sang. Haar tomeloze energie en gezelligheid werken aanstekelijk. Hier wil je bij zijn. Ik zou blind boeken!"

Brenda